هنرنمایی تماشاگران با «کُر فلوت تهران»

نوای «کُر فلوت تهران» در رودکی
نوامبر 30, 2018
تور اروپایی کر فلوت تهران منتشر می شود
اکتبر 10, 2019

به گزارش خبرنگار مهر، تازه ترین کنسرت گروه «کُر فلوت تهران» به سرپرستی فیروزه نوایی و رهبری سعید تقدسی شامگاه چهارشنبه ۲۰ دی در تالار رودکی تهران میزبان مخاطبان سی و سومین جشنواره موسیقی فجر بود.

در این کنسرت که با استقبال خوب مخاطبان و هنرمندان رو به رو شده بود قطعاتی از موتزارت، ویوالدی، برامز، ادواردگریک، چایکوفسکی، بورن، دی وراک و حشمت سنجری برای مخاطبان اجرا شد. این در حالی است که گروه پس از اجرای این آثار قطعه ای از اشتراوس را به عنوان قطعه «بیز» با همراهی مخاطبان اجرا کردند. حین اجرای این قطعه  بود که مخاطبان در هنگام ترجیع‌بند با کف‌زدن گروه را همراهی کردند.

فیروزه نوایی قبل از پایان برنامه و اجرای این قطعه گفت: اگر خسته نشدید به عنوان قطعه بیز همانند سال گذشته اثری از اشتراوس را با همکاری شما عزیزان اجرا می‌کنیم.

گروه «کر فلوت تهران» به سرپرستی فیروزه نوایی و رهبری سعید تقدسی در سال ۹۲ تاسیس شد اما با توجه به نوپا بودن این نوع ارکستر در فضای موسیقی کشور و رعایت اصول استاندارد اجرایی و مدیریتی با استقبال نوازندگان فلوت کشور روبه رو شد. تعداد اعضای این گروه در حال حاضر ۵۳ نفر است که هر یک با برنامه هایی مشخص فعالیت های اجرایی متعددی در پرونده هنری خود دارند.